shieeeeeeeeet. kolla datumet driver ni?

jag blir fet  irritrad, mitt huvud är knullad jag vet inte vad jag vill längre. ingenting är nådigt asså. jag bara sover hela tiden men bajs. jag pallante med alla jävla idioter ... men mina bröder finns iaf där för mig och min bästa vän kommer hem om två veckor. och det pallar jag! en vecka ledigt och en skola så de e lugnt, vi har en hel del att prata om.

iaf jag och amanda ska tagga till skärholmen eller liljeholmen och kolla lite :) ska köpa ngnting jag skiter i. jag vill egentligen typ tagga till ikea men vågar inte det för då går alla pengar åt! iaf.

nu håller ag på göra mig i ordning måste clina upp mitt hem också. jag har börjat änja mig vid att vara ensam och ska jag vara ärlig är det faktist jävligt skönt! ngt som e skönast är musiken jag kirrade baslåda och högtalare förra veckan! och det gör en hel del med musiken, pallante sitta med högtalarna från datan skit kefft! sitter nu med fötterna på bas lådan till lovers and friends med lil jon och usher tuuuuuuuuuungt!


nu ska jag sminka mig se yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0