ingen förstår

jag e så jävla lycklig just nu dom här fem minuterna. fick goda nyheter :) men kan inte säga vad, jobbigt va? hihi ska iaf bege mej mot skäris och kirra lite grejer. sen ska jag nog sola måste man göra ibland. och eftersom bajs emma och johanna kommer hem om 6 dagar så måste man se lite brun ut låtsats att de varit sol här hela tiden haha.
nej men igår va jag med petra hemma hos emma. ganska trevligt men no hink asså. pallade inte men aa. ska bli nykterist och sluta röka för bara en....
tjejer ville bråka och jag blev arg pallade inte men sånt händer. sitter iaf lyssnar på michael jacksson :)

har ju värsta ångesten vaknar typ 3 på dagarna nu, snacka om att ha vänt dygnet. ska typ köpa sömntabletter haha!
nu ska jag gå och vara lycklig ngnannanstans :) <3

vill tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0