ceep it real

jag dör. tiden går så sjukt snabbt jag dör! jag vet inte vad jag håller på med längre. jag förstör bara för mig själv. men jag måste skärpa till mig nu. snart börjar skolan igen och då jävlar skolan och jobba blire då!
Emma kommer hem om 10 dagar och de e fett skönt think i need her. jag pallante jobba men jobbar iförsej på torsdag måste jobba ngnting.

ikväll kmr nannis hem till mig och vi ska prata galet om vad vi håller på med. köpte potatis chips också colan står i kylen och softar! imorgon ska jag göra lite ärenden! sen ska jag gå fika osv. jag tror  jag ska träffa mamma och pappa har inte träffat som sen julafton! de va ju ändå ett tag sen. saknar mina systrar också. nova nela sara och john också. de e så konstigt hur man tänker nu efteråt hur jag levde innan än hur jag ever nu. jag har tagit ett stort steg men fortfarande inte insett hur stort klivet egentligen var. för de har gått riktigt bra här i lägenheten har intre hunnit legat o deppat iaf! jag har tyvär inte fått tv kanalerna fuckar ur på de snart! ganska tråkigt oatt bara se nerladdade filmer men vill egentligen se 2 and 1/2 men, scrubs och simpsons! eller tillexempelt desperete och greys anatomy!

nu ska jag iaf bara softa framför datan och chilla med livet. :)

jag och min bror


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ljuger! du saknar mig inte för 5 öre!

2010-01-11 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0