yes skit kul.. praktik om ngra timmar

men oavsett hur mkt ångest jag har för det e jag så nöjd med min lgh. allt e så fint nu. det e verkligen ett hem, det kunde man inte tro med en etta i sätra, er mer ut som en villa ute i märlarhöjden eller ngt. eller nu överdriver jag!?

Imorn ska jag ordna allt med kontoutrdag osv. sen på kvällen har jag tvättstugan suck :/. men jag behöver verkligen det också. allt e ju bajssumutsigt. ngn snäll som vill hjälpa mig haha?

skit samma iaf, nu ska jag se alfadog den där hemsla knarkarfilmen.  bilderna tar ju år får se om ja får in några :)

nej men jag mådde bra?

 

HAHA, linda jag och evelina. kolla mina näsborrar!

Hade vi kul? kmr jag inte ihåg..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0