vaccinhelvette

nej det här är bajsigt. jag ligger här i min säng med feber och ont i armen som fan! vaccinet dödar ju mig jävla skit.. ia idag va jag o lovisa på sergel och tittade på new moon. galet bra film asså !!! vill se trean nu. men nej tyvär ca ett år kvar.

Efer det mötte jag simon och vi gick hem till mig och åt middag mysigt vare men han lämnaade mig ensam för ett tag sen. han e en bajs korv verkligen han borde sovit här! så nu ligger jag o kollar på oskydigt dömd. hade velat se greys men nejnej. Bajsa på allt och alla just nu. kan inte praktisera imorn eller ngt e sängliggande.




helgen är som en karusel. för när man kmr tillbaka till måndagen (marken) igen är det inte roligt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0