trist

hela denna vecka har varit tristare än någonsin. ingenting att göra, internet slutade ju att fungera, inga kanaler har man ju heller allting har gått ut på att stirra på gammla skit filmer. Men bajsa. snart äntligen e praktiken slut, bara två dagar kvar så jävla skönt. i helgen blire glögg mys hos hannah och matilda. men på söndag jobbar jag ju så måste ta det lite lugnt! e iaf hos mamma nu och alla e ändå bara otrevliga mot mig så det blev ju inte bättre. oavsett hur bäst min mamma e med tanke på att hon köpte mig en kaffebryggare+vattenkockade+rost. hon e grymast bästa mamman ever. love u. nu sitter jag och webbar med nannis. ja så tråkigt har jag!

evelina och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0