sho jao bre län

idag har jag o min tvilling varit på ikea och köpt för 1700 kr hihi billigt? aaaa... galet! iaf så käkade vi en sakllad innan vi pallar inte va fetast i våran klass längre de den. Men iaf. hon ska sov hos mig idag och vi håller på att slinga håret gjorde nyss på lovisa nu håller hon på på mig!!!! hon e coook keff jao. undrar vad hon gör där uppe?
nej maén nu får vi komma till de seriösa haha. JAG TOG FUCKING VACCINET IDAG ! min arm gör fett med ont så lovisa är min lilla slav och gör allt t mig! visst är jag ganska duktig på att klaga oxå men iaf. Imorn ska vi till läkaren och efter det ska vi till heron city och kolla på new moooooooooooon. längtar redn dit, sedan ska jag stor handla till mitt kylskåp och frys. måste köpa tvätt medel!?

Snart spelar vi in en videoblogg eller ngt ha de bästttttt puss


Kommentarer
Postat av: emmish

sanna, inte visste ja att du hade en blogg inte :) fett najs ;) fett fina ni va föresten haha <3

2009-12-01 @ 23:35:25
URL: http://vaneelen.blogg.se/
Postat av: Lovisa / king

eeey vad säger du jag e kung på hår asso

2009-12-02 @ 23:19:11
Postat av: Anonym

stick jag e kung idjut

2009-12-03 @ 11:57:36
URL: http://tungagrejjersanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0