fredag mtf

ja så nu har det blivit fredag, den dagen om man känner att veckan har gått så jävla snabbt! men alla andra dagar är det ju inte så men aa.. Praktiken gick bra idag. känns bra att det bara är en vacka kvar!! kom iaf hem för ngn timme sen och har precis dushcat och gjort mig i ordning. väntar på pappa som ska fixa låset och följa med mig till skärholmen, sen ska vi till skärholmen och hämta ansökan om försörjningsstöd. för er som inte vet måste man göra dte varje mmånad, lite konstigt tycker jag? man ska visa sina inkompster osv.
Nannis och hennes klasskompis evenlina kommer hit sen, efter det ska vi mmöta massa brudar och dra på fest i orminge, fekka fucka ur idag känner jag! ska dricka öl hih. men bajsa på detta nu orkar inte sitta här och få det verka som jag inte har ngt att göra. för det har jag! BYEBYEBYE


 

AINA BROR AKTAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0