asså ajajajaj min arm

febern har börjat lägga sig så det e skönt men min arm asså de blir bara värre o värre. kan inte  lyfta på den för fem öre. iaf har jag sovit typ i 13 timmar i natt äntligen får jag sova ut, de va 2 veckor sen. har bara varit trött hela tiden. Hoppa jag blir bättre tills imorn så jag kan gå på praktiken. min handledare e fett dryg och svarar inte på mitt sms, så hur ska jag göra liksom? ...

aja, ska jobba sen (måste har ju inga pengar) 4 timmar blire sen ska jag slänga ihop kyckling ris och curry år ju ändå grillad kycking ch potatis sallad igpr och det finns en hel del kyckling kvar :)))

nu ska jag kliva upp ur sängen slänga i mig frukost oh städa! puss och Godmorgon

hahaha fett ful klass. men iaf saknat dom o vi ses nästa vecka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0