åh gode gud

asså jag e så glad idag e på ski bra hmör nu efter jobbet! allt i mitt liv blir bättre och bättre. jag och simon hade ett samtal igår där jag sa; det blir bättre men det e ju inte bra. men tar jag skillnad rån ca 1 år sen är de helt sjukt hur jag och mitt liv har förändrats. asså jag mår bäst egentligen. Alla vänner osv har inte varit mkt till hjälp men vissa men fuck det. tänker inte bry mig mer. jag mår riktigt jävla bra, vrf ska vissa göra så jag mår dåligt? ska inte ta åt mig längre! tack älskling :)

iaf så va jobbet najs idag men ändå itne. kändes som jag hade feber men sen kom pappa och hälade på det gjorde det lite bättre. han har blivit så jävla omtänksam nu när jag flyttat. känns jävligt bra. iaf  så handlade jag i ca en halvtimma av min jobb tid haha, kmr säkert få skit ör det men seriöst hade jag inte orkat handl innan eller imorn så lika bra att passa på.

innan jobbet såg jag the ugly truth, ni som gillar komiker haha bästa filmen asså! haha asså satt här ensam och skrattade så mkt att jag grät :O Iaf imorn blire troligtvis att jag ska vara med nannis, har verkligen saknat henne. vi två va verkligen i ett skal förut. men aa ddet blev som det blev, jag är glad att vi ens har kntakten kvr efter allt. Men nu ska jag iaf ringa min älskling och sedan sova. GODNATT

love ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0